Wat doen we

Wij verzorgen naar wens van onze klanten en met een flexibele invulling:

  • Controle, verwerken en verzorgen van administraties in diversen pakketten (tevens online en in the Cloud versies)
  • Samenstellen periodieke BTW aangiften
  • Samenstellen en beoordelen periode overzichten balans en resultatenrekening
  • Geven van adviezen en aanbevelingen hieruit
  • Samenstellen en beoordelen jaarrekeningen, publicatiestukken en SBR fiscale aangiftes
  • Loon en personeel administratie in loket.nl
  • Management adviezen

Daarnaast verzorgen we tevens zaken tussen het opzetten en voeren van een administratie t/m eindejaar verwerking.

Tevens adviseren en ondersteunen wij (eventueel met vaste deskundige specialist partners) op gebied van;

  • Fiscaal en juridische zaken
  • Adviseren bij aankoop / verkoop van onderneming
  • Bedrijfsadvies in groei en strategie processen
  • Bedrijfsoverdracht en of opvolging begeleiden
  • Samenwerking onderzoek en vastleggingen
  • Salarisadministratie verwerken
  • Starters van groot tot klein begeleiding